از ما بپرسید






    سوالات شما
    _

    آیا شما سوالی دارید؟

    لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ شما را پیدا نکردید، لطفا به سؤال خود پاسخ دهید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

    سوالات متداول در مورد خرید

    نحوه خرید

    در فروشگاه لوازم و قطعات یدکی مادو شما می توانید لوازم یدکی انواع خودرو را به صورت تلفنی و آنلاین یا حضوری سفارش داده و در اسرع وقت در هر نقطه از ایران که باشید ما آن را برای شما ارسال مینمائیم .

    نحوه ارسال کالا

    ارسال کالا به شهرها و شهرستانهای ایران از طریق تیپاکس ، پست ، باربری ، ترمینال اتوبوسرانی و هوایی انجام میپذیرد. ارسال کالا در تهران از طریق پیک های موتوری ، اسنپ ، الوپیک انجام میگردد.

    ضمنا هزینه ارسال به عهده مشتریان عزیز میباشد.

    همچنین شایان ذکر است مشتریان عزیز تهران (مناطق ۲۲ گانه ) که مبلغ خریدشان ( به غیر از خرید کپسول گاز کولر) بیش از ۵ میلیون باشد هزینه ارسال رایگان می باشد. ومشتریان عزیز شهرستان که مبلغ خریدشان بیش از ۱۰ میلیون باشد هزینه ارسال رایگان می باشد.

    خدمات مشتریان

    مادو یدک آماده هرگونه پاسخگویی در زمینه اطلاعات تخصصی فنی در انتخاب یدکی متناسب به شما مشتریان می باشد.

    ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۸:۳۰ و پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ می باشد.

    و دردیگر ساعات پس ازدریافت پیغام شما در اولین فرصت پاسخ شما عزیزان را خواهیم داد.

    سوالات متداول در مورد ضمانت کالا و عودت کالا

    ضمانت کالا

    فروش آغاز تعهد ما جهت رضایت کامل مشتری است ازاین رو کلیه محصولات ما شامل ضمانت کیفیت و سلامت کالا می باشد.

    تعدادی از محصولات دارای گارانتی میباشد که در صورت بروز مشکل باید به خدمات پس از فروش آن شرکت مراجعه کنید و همچنین تعداد دیگری از محصولات ضمانت و گارانتی مادو یدک میباشد که به خود ما عودت داده میشود که درصورت کارشناسی و تایید جنس تعویض میگردد. و همچنین تعداد محدود دیگری نیز شامل گارانتی نمیشود .

    گارانتی عودت

    تمام سفارشات در مادویدک دارای گارانتی عودت وجه ما مدت زمان مشخص می باشد. و مشتری از زمان خرید و دریافت به مدت ۳ روز در صورت عدم نصب قطعه در خودرو و مخدوش نشدن بسته بندی اصلی کالا امکان عودت کالا و بازگشت وجه را دارد. کالاهای شرکتی که دارای پلمپ مخصوص هستند مانند محصولات شرکت ایساکو در صورت مخدوش شدن لیبل پلمپ امکان عودت ندارد.

    خرید کالا بدون بررسی و مشاوره فنی درصورتی که مشتری براساس اطلاعات اشتباه کالایی را خریداری فرماید عودت و ارسال مجدد کلای اصلاحی منوط به پرداخت هزینه حمل و برگشت کالا میباشد. و ضمنا همراه داشتن فاکتور هنگام عودت الزامی میباشد.

    برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست مشتریان در زمینه آسیب یا ایراد فیزیکی کالا اکیدا توصیه میشود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود و یا اینکه به محض مشاهده در اولین فرصت از طریق تلفن ۳۶۹۰۰۳۵۵ با ما تماس و اطلاع داده شود.

    شرایط عدم پذیرش کالای مرجوعی

    شکستگی، له شدن جعبه جنس، کثیف و روغنی شدن قطعه یا جعبه، استفاده نادرست از قطعه توسط تعمیرکار غیر متخصص

    حقوق مشتری

    مشتری حق دارد پیش از خرید اطلاعات کامل از نحوه خرید ، مشخصات محصول و شرایط گارانتی را از فروشگاه مادو یدک جویا شود.

    .مشتری میتواند سفارش خود را قبل از تحویل لغو کرده و مبلغ سفارش را باز پس ستاند.

    توجه:

    در صورتی که سفارشی برای مشتری ارسال شود و به علت عدم حضور وی در محل تحویل سفارش به واحد ارسال فروشگاه  بازگشت گردد ، هزینه ارسال دوباره محصول از واحد ارسال به مقصد مشتری ، به عهده مشتری می‌باشد .

    هنگام ارسال محصول معیوب به فروشگاه مادو یدک مشتری موظف است تمامی اقلام دریافتی را اعم از : محافظ جعبه و تمامی متعلقات همراه ، فاکتور محصول و … برای فروشگاه مادو یدک ارسال نماید .

    جنس و صحت سلامت کالای ارسالی توسط واحد تحویل سفارشات فروشگاه مادو یدک قبل از ارسال تایید می گردد در صورت تمایل، مشتریان محترم می توانند در زمان حضور ماموران تحویل کالا، محصول را مشاهده و هر گونه آسیب و خسارت را به شخص تحویل دهنده گزارش دهند.

    قوانین تعویض کالا در فروشگاه اینترنتی مادو یدک

    بعد از ثبت سفارش خود و دریافت محصول خویش میتوانید تا ۲ روز طبق قوانین تعویض فروشگاه مادو یدک  اقدام به تعویض کالا ی مورد نظرتان فرمایید. درصورت وجود هرگونه ایراد کارخانه ای میتوانید محصول خودرا با رعایت حفظ سلامت فیزیکی به واحد فروش و هماهنگی و ارسال سایت بفرستید و محصول جایگزین را دریافت نمائید .

    مغایرت کالا

    در صورتی که محصول خریداری شده با محصول داخل سایت و یا محصول ثبت سفارش شده مغایرت داشته باشد، کاربر باید بلافاصله مراتب را از طریق تلفن به واحد خدمات پس از فروش مادو یدک اطلاع دهد. کاربر موظف است فقط از طریق پست سفارشی شرکت پست، کالا را به مادو یدک ارسال نماید و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان مادو یدک و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود. در صورتی که ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا مراتب مغایرت را اعلام ننماید، سایت کالا را بدون مغایرت تلقی نموده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

    تعریف مغایرت

    توجه داشته باشید که ممکن است محصول مورد نظر با عکس داخل سایت تفاوت اندکی داشته باشد. بنابراین ملاک مغایرت مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. در صورت نیاز کاربر می تواند از خدمات مشاوره تلفنی مادو یدک  استفاده نماید.

    مرجوع کردن کالای دارای مغایرت در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه هولوگرام اصلی مادو یدک بازگردانده شود. مخدوش کردن، نوشتن توضیحات و یا هر مورد دیگر بر روی کالا و یا جعبه آن شرایط بازگشت کالا را باطل می کند. همچنین نصب قطعه برروی خودرو نیز (به تشخیص کارشناسان فنی مادو یدک ) باعث خارج شدن کالا از شرایط عودت خواهد شد.

    سوالات متداول در مورد پرداخت مشتریان

    پرداخت امن SSL

    تمام تراکنش ها و اطلاعات کاربری شما در مادویدک توسط استاندارد جهانی رمزگذاری میشود و به هیچ وجه قابل سوء استفاده نمی باشد. لازم به ذکر است اتصال شما به بانک عامل رمز نگاری می شود و به هیچ وجه هیچکس به اطلاعات شما دسترسی نخواهد داشت . فروشگاه مادویدک دارای نماد اعتماد می باشد.

    سایر سوالات

    هر سوالی که در ذهن شما بی جواب مانده است

    تیم پشتیبانی فروشگاه لوازم و قطعات یدکی مادو آماده است تا پاسخ سوالات شما را به صورت تلفنی و یا متنی در شبکه اجتماعی واتس اپ پاسخ دهد.

    منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.