شرکت دانگیل ( DONGIL RUBBER BELT)  در سال ۱۹۴۵ در شهر بوسان کره جنوبی تاسیس شده است. و در زمینه تولید انواع تسمه های تایمینگ و دندانه دار و تسمه های V شکل و شیار دار و تسمه های صنعتی و کشاورزی شروع به کار کرده است. و امروزه این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز در زمینه تولید تسمه سهم بزرگی در بازار جهانی و همچین بازار لوازم یدکی خودرو در ایران پیدا کرده است . و در سال ۲۰۰۲ به عنوان یک برند نمونه در ساخت و تولید تسمه صنعتی معرفی شده است.

از انجایی که تسمه های دینام و تایم جزء موارد مصرفی میباشد و همچنین اهمیت بالای تسمه تایم توجه به مدت مصرف آن خیلی مهم است . و توجه به خرید جنس اصلی در این مورد خیلی حائز اهمیت است . تعویض تسمه تایم و دینام بستگی به شرایط محیطی و شرایط رانندگی و مقدار کارکرد خودرو بستگی  دارد. معمولا عمر مفید تسمه تایم ۵سال ۶۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ کیلومتر و تسمه دینام ۱۰سال یا ۶۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ میباشد . که البته توصیه شده تسمه تایم زودتر تعویض گردد چون پاره شدن آن خسارت زیادی به موتور خودرو خواهد زد. همچنین مواردی از قبیل رانددگی در مناطق گرمسیری و رطوبتی و همچین مسافت های کوتاه و رانندگی با دور های بالا مواردی هست که زمان تعویض تسمه را جلوتر می اندازد. و بازدید تسمه و ایجاد تغییرات در ظاهر آن و ایجاد ترک و همچنین در تسمه دینام جیغ کشیدن و عدم سرمایش کولر یا روشن شدن چراغ دینام (باطری) به خاطر عدم شارژ موارد خرابی آن به حساب می آید.

این محصول تسمه شیار دار با شماره فنی ۶PK1575 مخصوص خودروهای ۲۰۶ تیپ ۵ با موتور TU5 می باشد.

نکته : حتما در هنگام تعویض تسمه از سالم بودن هرزگرد ها و غلتک ها اطمینان حاصل کنید و در صورت معیوب بودن حتما تعویض گردد.

توضیحات تکمیلی

وزن 0.1 کیلوگرم
شماره فنی

6pk1575

کارکرد مفید

60000 کیلومتر

ساخت

کره جنوبی

نوع تسمه

شیاردار (6شیار)

گارانتی

اصالت و کیفیت فیزیکی کالا

مناسب

خودروهای 206 تیپ 5 با موتور TU5

تعداد در بسته

1عدد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تسمه دینام ۲۰۶ تیپ۵ DONGIL 6PK1575”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تسمه دینام ۲۰۶ تیپ۵ DONGIL 6PK1575”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *