شرکت کیهان سبز پردیس با نام اختصاری GG که مخفف German Generator در زمینه فروش قطعات سیستم سوخت رسانی و کنترل موتور خودرو شروع به کار کرده است و به عنوان یکی از تامین کنندگان قطعات در زمینه فروش سیستم مدیریت موتور در بازار ایران به فعالیت خود ادامه داد و توانست به دلیل کیفیت و قیمت مناسب نقش موثری در بازارقطعات خودرو ایفا کند.

ترمزها اگر چه ممکن است جذاب ترین قسمت خودرو نباشند اما قطعا یکی از مهمترین قسمت های خودرو هستند ترمز ها می توانند فاصله بین مرگ و زندگی باشند

نشانه هایی وجود دارد که شما تشخیص بدهید که ترمز شما دچار مشکل شده و هرچه سریع تر نسب به رفع آن اقدام کنید. ترمزها برای این که بتوانند در هر لحظه عملکرد دقیق چرخ ها را کنترل کنند و مانع از قفل شدن چرخ ها شوند از چندسنسور که بستگی به نوع خودرو دارد بر روی چرخ یا دیفرانسیل خودرو نصب شده است که در صورت بروز مشکل این سنسور ها که به کامپیوتر خودرو متصل است پیامی ارسال میکند و این پیام از طریق روشن شدن چراغ ABS به راننده هشدار می دهد.

دلایل روشن شدن چراغ ABS:   خرابی رله ABS  – خرابی سوکت های متصل به سنسورها – خرابی پمپ ABS – سطح روغن ترمز کاهش پیدا کرده و سنسور های چرخ به درستی کار نکند.

نکته : اگر چه زمانی که چراغ ABS خودرو شما به دلیل مشکل روشن شده است و ترمزهای معمولی خودرو کار میکند و مشکلی در عملکرد انها وجود ندارد اما بایدبدانید که از این لحظه به بعد سیستم ترمز ضد قفل خودرو به درستی کار نمی کند و اگر نیاز به ترمز ABS پیدا کنید این سیستم فعال نمی باشد. یکی از علام خرابی سنسور ABS روشن شدن همزمان چراغ ترمز و چراغ ABS در صفحه کیلومتر شما می باشد.

این سنسور با کیفیت بسیار بالا برای انواع خودرو پراید اعم از صبا ، ۱۱۱ ، ۱۳۱ ، ۱۳۲ ، ۱۵۱ که سیستم ABS دارند استفاده می شود.

توضیحات تکمیلی

وزن 0.1 کیلوگرم
جهت چرخ

مخصوص چرخ عقب

مناسب

پراید اعم از صبا ، 111 ، 131 ، 132 ، 151 که سیستم ABS دارند

تعداد در بسته

1 عدد

ساخت

کره جنوبی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنسور ABS پراید عقب -GG”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنسور ABS پراید عقب -GG”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *