سنسور اکسیژن ۲۰۶ و رانا (سوکت ساژم) _SSAT

۸۲۰,۰۰۰ تومان

استفاده شده در خط تولید

موجود

مقایسه

شرکت اس اس ای تی (SSAT) درسال ۸۶ در زمینه فروش قطعات سیستم سوخت رسانی و کنترل موتور خودرو شروع به کار کرده است ودر سال ۹۱ با مشارکت تجاری شرکت KESENS به عنوان یکی از تامین کنندگان بزرگ خط تولید خودروسازهای ایرانی در زمینه فروش سیستم مدیریت موتور در بازار ایران به فعالیت خود ادامه داد و توانست به دلیل کیفیت و قیمت مناسب نقش موثری در بازارقطعات خودرو ایفا کند.

سنسور اکسیژن یکی از قطعات  مفید و مهم خودرو میباشد که به شمع منی فولد معروف است از وظایف اصلی سنسور اکسیژن می توان به این چند مورد اشاره کرد . تنظیم کارکرد موتور و تنظیم میزان مصرف سوخت . وجود سنسور اکسیژن در خودرو های امروزی برای حفظ محیط زیست و کمتر شدن آلودگی هوا ضروری است . این قطعه برای ارسال اطلاعات به کامپیوتر خودرو حسگری در نوک و نوعی سیم کشی در انتها دارد .

علائم خرابی سنسور اکسیژن :

در صورتی که سنسور اکسیژن به هر دلیلی خراب شود ولتاژ ارسالی به کامپیوتر داده شده و یک کد خطا تولید میکند و چراغ چک خودرو روشن میشود البته باید توجه داشت گاهی ممکن است که پیام دریافت شده از کامپیوتر چراغ چک خودرو را روشن نکند در این مواقع باید به علائم دیگر مانند افزایش مصرف سوخت افزایش میزان آلاینده های موتور و کاهش قدرت و توان موتور توجه کرد و در صورت چنین علائمی از سوی خودرو سنسور اکسیژن را مورد برسی قرار داد .

سنسور های اکسیژن SSAT از بهترین سنسورهای بازار لوازم یدکی می باشد که در رقابت با دیگر برندهای رقیب پیشی گرفته است . بسیار مشاهده شده که با تعویض سنسور اکسیژن برند های متفرقه و فیک یعد از مدتی دوباره نیاز به تعویض این قطعه پیدا میکنند لذا در انتخاب برند و اصالت کالا دقت کنید. توجه داشته باشید به توصیه این شرکت حتما از این  سنسور در خودورهایی با ECU زیمنس و SSAT استفاده شود.

این محصول با شماره فنی ۳۰۱۵ K1  با سوکت ساژم مخصوص خودروهای ۲۰۶ تیپ ۲ و ۵ و رانا و خانواده پژو با موتور tu5.

تذکر: حتما بعد از تعویض این قطعه خودرو باید دیاگ زده شود. در غیر این صورت امکان درج خطا در ایسیو خودرو باقی می ماند.

توضیحات تکمیلی

نوع سنسور

اکسیژن

شماره فنی

3015 K1

مناسب

خودروهای 206 تیپ 2 و 5 و رانا و خانواده پژو با موتور tu5.

طول سیم

45 سانتی متر

تعداد در بسته

1عدد

برند

SSAT

نوع سیم کشی

سوکت ساژم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنسور اکسیژن ۲۰۶ و رانا (سوکت ساژم) _SSAT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنسور اکسیژن ۲۰۶ و رانا (سوکت ساژم) _SSAT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *