شرکت اس اس ای تی (SSAT) درسال ۸۶ در زمینه فروش قطعات سیستم سوخت رسانی و کنترل موتور خودرو شروع به کار کرده است ودر سال ۹۱ با مشارکت تجاری شرکت KESENS به عنوان یکی از تامین کنندگان بزرگ خط تولید خودروسازهای ایرانی در زمینه فروش سیستم مدیریت موتور در بازار ایران به فعالیت خود ادامه داد و توانست به دلیل کیفیت و قیمت مناسب نقش موثری در بازارقطعات خودرو ایفا کند. شمع فلش پوینت زیر نظر شرکت کارنوین ارائه میشود و مورد استفاده در خط تولید می باشد.

باید توجه داشت که عدم تعویض به موقع شمع باعث کندی شتاب و بالارفتن مصرف سوخت را به دنبال دارد. از این رو بایستی در هر ۲۰۰۰۰ کیلومتر شمع مورد بازبینی قرار گیرد و در صورت نیاز فیلرگیری شود ویا اگر مقدار الکترود مثبت با راس الکترود منفی زیاد باشد و یا شمع به هر دلیلی سیاه و یا دچار شکستگی شده باشد باید تعویض گردد. در کل زمان تعویض شمع بستگی به نوع شمع و کیلومتر مصرفی می باشد که بازه ۲۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ تعیین شده است .

شمع تک الکترود معمولا به خاطر آلیاژ به کار رفته در آن و ضریب حرارتی ۴۰۰ درجه سانتی گراد از لحاظ اقتصادی مناسب می باشد و همچنین استفاده آن به مقدار قدرت موتور و حساس بودن نوع موتور ( توربو و.. بودن ) بستگی دارد . و بهتر است در خودرهای معمولی با قدرت کم  (خودروهای داخلی ارزان قیمت ) استفاده شود.

با توجه به این که مکانیسم  این شمع سرد می باشد برای خودروهای با موتور های درجه حرارت بالا استفاده میشود. و همچین شمع تک پلاتین جز اقتصادی ترین شمع های بازار می باشد. از این رو این شمع برای خانواده پژو ۴۰۵ پارس و انواع سمند با موتور ۱۸۰۰ و همچینین برای خانواده پراید صبا ،۱۱۱، ۱۳۱ ، ۱۳۱ ، ۱۵۱ یورو ۲ -دنا – روا ریو – ال۹۰ – زانتیا – تیبا – ساینا – مزدا و ….

توضیحات تکمیلی

وزن 0.1 کیلوگرم
آلیاژ

نیکل

نوع پایه

کوتاه

مکانیزم شمع

سرد

وزن

40گرم

مناسب

برای خانواده پژو 405 پارس و انواع سمند با موتور 1800.
برای خانواده پراید صبا ،111، 131 ، 131 ، 151 یورو 2
دنا – روا ریو – ال90 – زانتیا – تیبا – ساینا – مزدا و ….

شماره فنی

FP2C

تعداد

1 عدد

مقاومت حرارتی

تا 400 درجه سانتی گراد

کارکرد مفید

30000 کیلومتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمع تک الکترود فِلش پوینت – SSAT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمع تک الکترود فِلش پوینت – SSAT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *