برند رفریجرانت (REFRIGERANT ) یک برند چینی معتبر است که تولید کننده گازهای R141  R134 می باشد. کاربرد این گاز برای انواع دستگاه های سردکننده مانند یخچال ها، دستگاه های بستنی ساز، صنایع داروسازی و غذایی همچنین چیلرها و پمپ های حرارتی و مهم تر از همه خودروهای سبک و سنگین  میباشد.و دارای ظاهری بی رنگ و بی بو میباشد ضمنا این گاز از گازهایی است که فاقد قابلیت ضد خورندگی میباشد.

در سال ۱۹۹۶ تولید گازR12  به دلیل زیست محیطی متوقف شد و گاز R134 جایگزین آن شد . گاز R134 غیر سمی و بیرنگ بوده و در کپسول های ۱۳.۶ کیلویی و ۶ کیلویی و ۱ کیلویی ارائه می شود . البته کپسول های ۶ کیلویی بسیار کم تولید میشود. بیشترین مصرف گاز R134 در صنعت خودرو سازی میباشد.

نکته : حتما قبل از شارژ گاز از عدم نشتی در لوله ها و رادیاتور کولر و کومپرسور اطمینان حاصل کنید و همچنین به میزان (گرم) مناسب و استاندارد وسیله نقلیه شارژ شود زیرا کم یا زیاد بودن آن باعث خراب شدن کمپرسور و سرمایش کم می شود.

نکته : حتما برای تست سرمادهی  وسیله نقلیه در محیطی باشد که عدم تابش مستقیم آفتاب را داشته باشد و  از دماسنج در خروجی دریچه های کولر استفاده شود زیرا بدن انسان سنجش مناسبی برای میزان خنکی به حساب نمی اید.

نکته : برای استفاده بهتر و سرمادهی بهتر کولر در فصول گرم حتی المغدور خودرو در سایه باشد و قبل حرکت کولر خودرو را روشن کنید و هنگامی که خودرو در مقابل تابش مستقیم افتاب پارک شده بود تا چند دقیقه بعد حرکت فقط از فن کولر استفاده کنید و شیشه های خودرو را پایین بکشید تا محیط کابین با دمای بیرون یکسان شود زیرا هنگامی که خودرو در مقابل نور خورشید پارک شده باشد دمای داخل خودرو ۱۰ تا ۱۵ درجه گرم تر از محیط بیرون می باشد.

توضیحات تکمیلی

وزن 13.6 کیلوگرم
ابعاد 24.5 × 24.5 × 42.5 سانتیمتر
نوع گاز

مبرد R134-A

اشتعال پذیری

خیر

کشور سازنده

چین

وزن خالص

13.6 کیلوگرم

وزن با کپسول

16.2 کیلوگرم

مناسب

کلیه لوازم برودتی از جمله خودورهای سبک و سنگین با سیستم گاز R134

تعداد در بسته

1 عدد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول گاز کولر رفریجرانت پلار ( R134 (REFRIGERANT-POLAR”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول گاز کولر رفریجرانت پلار ( R134 (REFRIGERANT-POLAR”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *